sobota, 26 listopada 2016

Świątecznie z poisencjami z foamiranu
Christmassy with foamiran flowers

Witajcie :)
Robienie kwiatków z foamiranu sprawia mi ogromną przyjemność 
a fakt że mogę je użyć na swoich pracach jeszcze bardziej mnie do tego zachęca :)
Fantastyczne wykrojniki Rosy Dot znacznie ułatwiają ich tworzenie :)

Hello :)
Making foamiran flowers is a big joy for me
and fact that I can use them on my works encourages me even more :)
Brilliant Rosy Dot dies really eased me doing them :)



Takie cudne poinsecje powstały u mnie po warsztatach z Agą C., a do nich zrobiłam też takie mniejsze kwiatki:

This beautifull flowers developed after workshops with Aga C. I did also small flowers to them:





Dziękuję serdecznie :)
Thank you so much :)

Użyłam:
I used:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz