sobota, 19 listopada 2016

Dla jesiennych jubilatów i solenizantów

Witajcie :)
Wszędzie wokół juz pełno inspiracji świątecznych i zimowych, a przecież mamy jeszcze jesień! A co z takimi jak np ja, którzy swoje urodziny, imieniny i inne święta obchodzą teraz, w listopadzie? Przecież jeszcze zimy nie ma!

Tak się składa, że kilka bliskich mi osób też teraz świętuje, więc miałam do przygotowania kilka kartek... i dziś pokażę Wam jedną z nich, która powiem nieskromnie naprawdę mi sie podoba :) A wszystko to zasługa nowego wykrojnika Rosy Dot Wreath MG1, świeżutko co wypuszczonego - kto kocha wiankowe wykrojniki tak jak ja ten po prostu musi go mieć! Te listeczki są rewelacyjne po prostu!


Do tego moi kolejni wykrojnikowi ulubieńcy - pasek i uniwersalny napis Moc Życzeń i praca gotowa.


Kartka w kolorach, które być może rzadko do tej pory można było widywać na moich pracach (nie wiem dlaczego, bo je lubię) - tym razem postawiłam na czekoladowe brązy, jesienne złamane czerwienie i złocistości oraz delikatne szarości, bo jej adresatem jest mężczyzna :)


Pozdrawiam,
ushii



W pracy wykorzystałam:

http://rosyowl.com/index.php?id_product=72&controller=product&id_lang=2  http://rosyowl.com/index.php?id_product=66&controller=product&id_lang=2  http://rosyowl.com/index.php?id_product=28&controller=product&id_lang=2

2 komentarze:

  1. Super karteczka, w pięknych kolorkach. Tylko czy ów mężczyzna bedzie zadowolony z tego rogatego zwierzątka?

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego co wiem to był zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń