środa, 2 września 2020

Brand Ambassador - Gosia Metryka

Proste hortensje z foamiranu


Hej hej!
Dawno mnie tu nie było, co? ;-) W sumie to nie wiedziałam co Wam dziś pokazać, bo trochę prac z wykrojnikami Rosy Owl się uzbierało, ale wydaje mi się, że chyba najbardziej lubicie kwiaty, co nie? Dlatego postanowiłam dzisiejszy post poświęcić na proste hortensje z foamiranu, które już wcześniej Wam pokazywałam w wersji zielonej, i do których zrobiłam video tutorial. Dziś chcę Wam je zaprezentować w innych wersjach kolorystycznych.
Hello!
It's been a while since I was here, right? And I truly didn't know what to show you today as I made many projects with Rosy Owl cutting dies but I think you love flowers the most, don't you? So I decided to share my simple foamiran hydrangeas which I showed you some time ago in a green version, and for which I made also a video tutorial. Today it's time for other colours.

Niebieskie hortensje z foamiranu:

Blue foamiran hydrangeas:




Różowe hortensje z foamiranu:

Pink hydrangeas:


Fioletowe hortensje z foamiranu:

Hydrangeas with purple shades:


Lekko zielone hortensje z foamiranu:

Hydrangeas with a little bit of green:

Hortensje z odcieniami zieleni i różu:

Hydrangeas with pink and green shades:

Hortensje foamiranowe z brązem:

Foamiran hydrangeas with brown centre:

Wszystkie są wykonane tak samo z użyciem wykrojnika:
All are made the same way with the HYDRANGEAS cutting die:

Hortensje

Ściskam,
Hugs,

Gosia.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz