poniedziałek, 7 września 2020

Brand Ambassador - Gosia Metryka

Urodzinowy komplet dla mężczyzny


To znowu ja! Hej hej!
It's me again! Hello!

Kilka dni temu pokazywałam Wam moje hortensje z foamiranu w kilku wersjach kolorystycznych, a dziś pokażę Wam coś zupełnie bez kwiatów. Ale z listkami ;-)
Few days ago I showed you my foamiran hydrangeas in different shades and today I will show you something with no flowers at all. But with leaves ;-)


Ten komplet powstał w lipcu, przy okazji innej mojej inspiracji, ale bardzo chciałam Wam go pokazać, ponieważ celowo zrobiłam go tylko i wyłącznie z wykrojnikami Rosy Owl :-)
This set was made in July, as an inspiration for a scrapbooking papers producer, but I really wanted to share it here with you as I made it only with Rosy Owl's dies, and I made it on purpose :-)


Kartka urodzinowa



 


Pudełko na kartkę









Wykorzystałam te wykrojniki:
I used these dies:

Pasek - z przeszyciami  Classic Leaf  Dla Ciebie  


Ściskam,
Hugs,


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz