środa, 23 września 2020

Brand Ambassador - Ushii

Hej kochani!

Dziś chciałbym wam pokazać kartkę, którą przygotowałam na urodziny mojej siostry. Chciałam by była elegancka i prosta, a jednocześnie słodka i kobieca, przygotowałam więc czarno-białe tło i postanowiłam ograniczyć paletę kolorystyczna wszystkich elementów do szarości i różu. 

 Hello everyone! 

Today I'd like to show you a card for my sister. I needed an elegant and simple, but sweet and femine card, so I've created a b&w dotted background and decided to add only gray and pink elements. 

By stworzyć taki delikatny efekt potraktowałam moje wycinanki z wykrojników markerami wodnymi, by nadać im "akwarelowy" wygląd - wianek z zestawu Wreath MG1 i gałązki z zestawu Winter Leaves na jasną szarość oraz kilka kwiatów wyciętych zestawami Kwiaty Jabłoni i Kwiaty AC3 na różne odcienie różu. I przykleiłam wszystko do mojej bazy kartki z papieru kraftowego, na koniec wystarczyło tylko dodać jeszcze napis wyembossowany tuszem Versamark i białym pudrem.

To create this subtle effect I painted my diecuts with watercolor pens - wreath from the Wreath MG1 set  and branches from the Winter Leaves set in light gray and some flowers from the Apple Blossom set and the Flowers AC3 set.  in a few shades of pink. I adhered them to my cardbase, and added a sentiment  - I stamped it using Versamark Ink, applied white embossing powder and heat set it - and that's it.





Uściski!Hugs!

 Ushii 

 


 

Użyte produkty: Supplies:

 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz