czwartek, 2 września 2021

Męska koperta na voucher
Men's voucher envelope

Cześć!
Dzisiaj chciałam pokazać Wam kopertę 3D, która jest opakowaniem na urodzinowy voucher dla mężczyzny. Użyłam stonowanych kolorów, motywów drewna, zero kwiatów. W ten męski klimat idealnie wpasowały się jednak liście paproci i dzikiej róży. Wykorzystałam też serwetkę folkową i ramkę GM, które stworzyły idealne tło. Całości dopełnił napis podklejony paskiem z przeszyciami.
 
Hey!
Today I wanted to show you a 3D envelope, which is a packaging for a birthday voucher for a man. I used subdued colors, wood motifs, no flowers. However, the leaves of ferns and wild rose perfectly fit this male climate. I also used a folk napkin and a GM frame, which created the perfect background. The whole thing was completed with an inscription taped with a strip with stitches.
 






 
Użyłam:
I used:
 
Paprotka GM  Serwetka Folk

Dzika róża GM  Pasek - z przeszyciami

Ramka GM  Moc Życzeń - pasek - wersja A
 
Przesyłam uściski,
I send hugs,
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz