czwartek, 9 września 2021

Święta
Christmas is coming

Witajcie Kochani,
Jeszcze mamy lato, a ja już robię kartki na Święta. Ale bardzo lubię ten temat, więc słońce za oknem zupełnie mi w tym nie przeszkadza, a wręcz przeciwnie, nastraja mnie bardzo pozytywnie. Dziś wykorzystałam liście jemioły i ostrokrzewu, a także kwiaty, które wycięłam z białego foamiranu.

Hello Friends,
Christmas is coming - slowly There is summer, but I'm alreary doing cards for Christmas. I really like this theme, so the shining sun wouldn't be a problem - even opposite, it remains me positive. Today I used leaves of mistletoe and holly and also flowers, which I cut from white foamiran.







Użyłam:
I used:




Ściskam Was serdecznie!
Hugs and kisses!

Ewa-Mimowolne Zauroczenia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz