wtorek, 28 września 2021

Po męsku
Men's card

Witajcie!

Bardzo rzadko robię męskie kartki. Jest to dla mnie wyzwanie, jak nie przesadzić z ilością kwiatów? Postanowiłam więc, że na tej nie będzie żadnych. Będą za to paski z przeszyciami, które do tego typu prac nadają się, według mnie, idealnie. Oprócz nich na kartce umieściłam też napis "Moc życzeń" z tłem. Jest to nowość od Rosy Owl, która niebawem pojawi się razem z innymi na sklepowych półkach. Jesteście ciekawi co to będzie? Zapraszam do zaglądania na blog i do sklepu. :)

Hello everyone!


I don't make men's cards so often . This is a challenge for me not to overdo the amount of flowers. So I decided that there won't be any on those. There will be stripes with stitching, which I think are perfect for this type of work. Apart from them, I also put the words "The power of wishes" with background on the piece of paper. This is a novelty from Rosy Owl, which will soon appear on store shelves along with others. Are you curious what it will be? Feel free to check the blog and the shop. :)





Użyte produkty: / Supplies:

Pozdrawiam wszystkich ciepło!
Regards,

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz