piątek, 9 lutego 2018

Gościnna Projektantka - Weronika vel. werciakol
Guest Designer - Weronika vel. werciakol

Cześć,
serdecznie dziękuję za możliwość występu u Was. Mam sentyment do polskich wykrojników i z chęcią z nimi pracuję.
Chciałam Wam pokazać dzisiaj trzy kartki ślubne. Luty to miesiąc miłości, w moim rodzinnym miasteczku wiele par bierze ślub w lutym. Dlatego warto już robić kartki ślubne.
Dwie z nich bazują na tych samych papierach, a wszystkie łączą oczywiście te same wykrojniki- topowy napis Mąż i Żona (jak ja się cieszę, ze ten wykrojnik powstał!), banerek użyty jako dodatek, a nie tylko jako miejsce na napis, listki z wianka, zimowe gałązki (które są idealne przez cały rok - uwielbiam takie gałązki w bukietach - nawet jemioła jest tutaj genialna), listki wodne - które pięknie wyglądają pojedynczo. Dodatkowo w jedną z kartek wkomponowałam przecudowny wianek, a w dwóch są urocze malutkie kwiatuszki z papieru czerpanego, które powstały z wykrojnika AC3. Jak widzicie z papieru kwiatuszki też piękne wychodzą.
Wszystkie moje kartki są ze stemplami kolorowanymi kredkami akwarelowymi bądź akwarelami.

Hey,
Thank you for the opportunity to host you. I have sentiment to Polish cutting dies and I am happy to work with them.
I wanted to show you three wedding cards today. February is a month of love, many couples are getting married in February in my hometown. That's why it's worth getting wedding cards.
















Pozdrawiam!
Regards!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz