niedziela, 16 grudnia 2018

Brand Ambassador - Agata Lenc-Brol

Dziś moje prace z ostatniego miesiąca :) Miłego oglądania :)
Kartka ze stajenką w turkusowych kolorach papierów Zdążyć przed zimą. Napis to darmowa grafika Joligg - do pobrania tutaj. Ozdobiłam ją poinsecjami wyciętymi tymi wykrojnikami Rosy Owl. Dodałam też te oraz te liście ostrokrzewu.

Today, my works from last month :) Have fun watching :)
A card with a nativity scene in turquoise colors. The inscription is a free graphics of Jolagg. I decorated it with poinsettias cut with these Rosy Owl dies. I also added these and these holly leaves.





Kartka z widokiem szopki. Grafika z napisem autorstwa Joligg i możecie go pobrać tutaj. Dodałam też te oraz te liście ostrokrzewu. Użyłam tekturowych wycinanek z Agaterii - zimowej ramki oraz śnieżynek 3D.

A card with a nativity scene.Grafika with the inscription by Joligg and you can download it here. I also added these and these holly leaves. I used cheapboards from Agateria.





Kartka na rocznicę ślubu. Motyw wianka i kwiaty wycięłam z tego arkusza papierów Ulotnych chwil Galerii Papieru.Kwiatową kompozycję uzupełniają moje ulubione liście z Rosy Owl.

Card for the wedding anniversary. The floral composition is complemented by my favorite leaves from Rosy Owl.





Ta rama to prezent na 50 rocznicę ślubu. Stanowi rodzaj drzewa genealogicznego. Skomponowałam ze sobą zdjęcia rodzinne, uzupełniłam delikatną kompozycją kwiatową z użyciem dużych liści oraz długich zawiniętych z tego zestawu. Całość dość spora bo 50x60cm.

This frame is a gift for the 50th wedding anniversary. It is a kind of family tree. I composed family photos and added a delicate floral composition using large leaves and long leaves from this set. The whole is quite big because 50x60cm.





Użyłam/I used

Wianek zimowyWinter Leaves
PoinsecjaClassic LeafListki tropikalne


Pozdrawiam/Greetings :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz