wtorek, 11 grudnia 2018

Świeta z Rosy Owl (cz.1) / Christmas with Rosy Owl (part 1)

Witajcie kochani!
Minęło sporo czasu od mojego ostatniego posta, ale niestety z powodów niezależnych ode mnie nie miałam możliwości projektować, czy nawet zajrzeć do mojego craft room'u. Dzieki Bogu wszystko już wróciło do normy i by nadrobić zaległe posty, przez najbliższe 2 tygodnie podzielę się z Wami kilkoma pomysłamy jak wykorzystać wykrojniki Rosy Owl w te Święta. 
Dziś zacznę od tagów, którymi mam zamiar udekorować prezenty dla rodziców.

Hi everyone!
A lot of time has passed since my last post and due to circumstances out of my control I have not been able to design or even set a foot in my craft room. Thankfully everything back to normal and to catch up for next 2 weeks  I'll share with you a few of my ideas on how you can use Rosy Owl dies this Christmas. Today I will start with Christmas tags which I plan to use to decorate my parents presents.


Rozmiar tagów to 6cm x 12cm. Jako tło wykorzystałam papier ze starszej kolekcji Lemoncraft. Do wycięcia foamiranowych poinsecji użyłam dwóch zestawów wykrojników: Poinsecja i Flowers AC5. Czerwona pokolorowałam suchymi pastelami. By dodać obiętości moim tagom, użyłam światecznych elementów z zestawow: Wianek zimowy i  Winter Leaves. By nadać tagom światecznego klimatu użyłam brokatu, diamond dust, najmniejszych art stones i cekinów. Całość wykończyłam napisami z zestawu Wesołych, Radosnych, Magicznych Świat.

They are a standard size I use every Christmas... 6cm x 12cm. As a background I used one of Lemoncraft's Christmas papers. I cut out my foamiran poinsettias using 2 sets of dies: Poinsettia and Flowers AC5The red one I coloured with dry pastels. I added more dimension to my tags by using 2 more Rosy Owl sets: Winter Wreath and Winter Leaves.  To make my tags more christmasy, I added some glitter here and there, diamond dust, art stones and sequins. To finish my project, I used the Merry Christmas Set


Użyłam / I used:


Dziękuję kochani za poświęcony mi czas. Mam nadzieję, że mój projekt się Wam podoba i do zobaczenia w weekend.

Thank you so much for your time!  I hope you like my design and see you very soon.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz