poniedziałek, 15 lipca 2019

Brand Ambassador - Agata Lenc-Brol

Witajcie Kochani!
Dziś porcja moich prac dla Rosy Owl - tym razem duża ;)
Kolejne kartkowe wyzwanie czyli ślub puzonisty i baletnicy ;) Kwiaty bzu uzupełniłam moimi ulubionymi liśćmi Rosy Owl.

Hello!
Today a new portion of my work for Rosy Owl.

Wedding card for trombonist and ballerina;) I added my favorite leaves to  lilac flowers.




Kartka z podziękowaniami dla wychowawczyni. Kwiaty jabłoni wycięłam tymi wykrojnikami, a liść to ten wykrojnik Rosy Owl.

Thank-you card for the tutor. I cut the apple blossoms with these cutting dies, and the leaf is also Rosy Owl die.




 Delikatna kartka na chrzest chłopczyka. Ażurowe liście wycięłam tym wykrojnikiem Rosy Owl.

A delicate card for the baptism of a boy. I cut the leaves with this Rosy Owl die.



Czasem istnieje potrzeba zrobienia kartki bardzo oszczędnej i bez wielu ozdób i kwiatów. Zawijaski wycięłam wykrojnikiem z tego zestawu Rosy Owl.

Sometimes there is a need to make a card without many decorations and flowers. I cut the swirls with a die from this Rosy Owl set.



Zrobiłam kartkę z okazji 100 rocznicy powstania szpitala w Ciechocinku. Całość opełnia kompozycja z wyciętych kwiatów, liście i gałązki z wykrojników Rosy Owl.

I made a card to celebrate the 100th anniversary of the Ciechocinek hospital. I competed a composition of the flowers with leaves and twigs.



Podziękowania dla nauczyciela muzyki. Kwiat zrobiłam korzystając z zestawu wykrojników Rosy Owl. Dodałam liście oraz delikatne gałązki.

Thanks to the music teacher. I made a flower using this set of Rosy Owl cutting dies. I added leaves and delicate twigs.





Użyłam/I used

Classic Leaf   Listki tropikalne Winter Leaves

 Kwiatki AC6 Listki


Pozdrawiam/Greetings :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz