wtorek, 2 lipca 2019

Brand Ambassador Magda Łuczak

Hej kochani!
Dziś mój czas na pokazanie Wam, co takiego zrobiłam w ciągu ostatniego miesiąca z użyciem wykrojników Rosy Owl.
Powstała kartka ślubna, w której użyłam kwiatki z foamiranu. Powstały one dzięki wykrojnikowi AC4.

Hi!
Today is my time to show you what I have done in the last month with the use of Rosy Owl dies.
A wedding card was created, in which I used foamiran flowers. They were created thanks to the AC4 die.




Te same kwiatki wykorzystałam w albumie pierwszokomunijnym.
I used the same flowers in the First Communion album.



Oraz w pudełku eksplodującym.
And in an exploding box.



Kartka z okazji 50. urodzin jest pełna kwiatów oraz listków, m.in. tych wyciętych wykrojnikiem Classic Leaf.
A card for the 50th birthday is full of flowers and leaves, including those cut out with Classic Leaf.



Użyłam:
I used:

  

Uściski!
Hugs,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz