środa, 9 października 2019

Brand Ambassador - Magda Łuczak

Kochani!
Chcę Wam dziś pokazać moje wrześniowe prace z użyciem naszych wykrojników. Jak zapewne widać, mam swoje ulubione wykrojniki spośród wielu, które do tej pory wypuściło Rosy Owl. Uwielbiam listki Classic Leaf , zaś kwiatki z foamiranu najłatwiej robi mi się z płatków Kwiatki AC4. Jeśli zaś chodzi o serwetki, to w tym momencie najulubieńszą serwetką ever jest nasza serwetka Folk. Nie dość, że piękna, to pasuje do różnych stylów prac, a na dodatek łatwo się wycina i bezproblemowo oczyszcza z pozostałości po wycinaniu.

Hi there!
I want to show you today my September works using our cutting dies. As you can probably see, I have my favorite dies among many that have been released by Rosy Owl so far. I love Classic Leaf. Flowers made of foamiran are easiest to make from Flowers AC4 petals. When it comes to napkins, at the moment my most favorite napkin ever is our Folk napkin. Not only is it beautiful, it suits various styles of work and in addition it is easy to cut and easily cleanse from cutting residues.




Korzystając z okazji chcę Was zaprosić na moje warsztaty w Krakowie, na których zrobimy powyższą kartkę. Spieszcie się! Zostały tylko 3 miejsca!


W naszym scrapowym świecie wrzesień-październik to czas, gdy zabieramy się za tworzenie kartek bożonarodzeniowych. Ja mam już kilka, a wszystkie powstały z użyciem wykrojników Rosy Owl.

In our scrap world, September-October is a time when we're starting to create Christmas cards. I already have a few and all of them were made with the use of Rosy Owl dies.



Użyłam:
I used:

 


  

Uściski!
Hugs!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz