piątek, 6 marca 2020

Kurs na ręcznie robione kwiatki z foamiranu
Brand Ambassador - Gosia Metryka

Hej hej!
Wiosna idzie, coraz więcej słonka mamy, wszystko pomału zaczyna budzić się do życia.
I już za chwilkę, już za momencik będziemy mieć mnóstwo kwiatów dookoła!
Ale póki co, trzeba się cieszyć tymi ręcznie robionymi ;-)
I dziś chciałabym Wam pokazać, jak robię moje kwiatki z foamiranu z wykorzystaniem wykrojnika Rosy Owl HYDRANGEAS. Obiecywałam, obiecywałam i w końcu zrobiłam kurs video na te kwiatuszki:
Hello!
Spring is coming, there is more and more sun, everything is coming to life.
In a moment, a tiny moment we're gonna have lots of flowers around us!
But for now, we have to please our eyes with those handmade ones ;-)
And today I would like to show you how I make my foamiran flowers with HYDRANGEAS Rosy Owl die. I promised once, twice and finally my video tutorial on these flowers is ready:


Kurs video krok po kroku jest całkiem ekspresowy - 26 minut jak dla mnie to naprawdę rekord jeśli chodzi o video tutoriale ;-) Miłego oglądania:
It's quite short step by step video tutorial - 26 minut as it comes to my video tutorials is really short ;-) Enjoy it:



A tu jeszcze kilka przykładowych zdjęć z kwiatkami zrobionymi właśnie w sposób zaprezentowany na filmie:
And here are some examples of flowers made the way which is shown in my tutorial:







Wykrojnik, którego użyłam:
The cutting die I used:

Hortensje



Ściskam,
Hugs,

Gosia





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz