wtorek, 5 maja 2020

Brand Ambassador - Gosia Metryka: kurs video na blejtram ze zdjęciami

Hej hej!
Dziś znów wpadam tu do Was poza grafikiem, a to dlatego, że chciałam Wam pokazać moją ostatnią pracę zrobioną z okazji Dnia Scrapbookingu. Kilka dni temu, 2 maja, miałam okazję wziąć udział w wirtualnych obchodach naszego papierowego święta i przygotowałam kurs video na taki oto blejtram:


Jako, że to był Dzień Scrapbookingu, postanowiłam zrobić coś tylko dla siebie, a że zazwyczaj oprawiam zdjęcia innych, tym razem oprawiłam siebie, i to razy 4!


Fajnie tak czasem zrobić coś dla siebie, o sobie.


Serdecznie Was zapraszam do obejrzenia kursu video na ten blejtram, a także do zrobienia podobnej pracy - można wygrać 100 złotych na zakupy w Rosy Owl! Tylko szybko! Macie czas do 9 maja!






A jeśli jeszcze nie widzieliście kursu na takie kwiatki z foamiranu, zapraszam na mój kanał YouTube -> KLIK.


W pracy wykorzystałam oczywiście serwetkę FOLK, listki CLASSIC LEAF, a kwiaty wykonałam z wykrojnika HYDRANGEAS ( kilka listków też z niego zrobiłam - jak, dowiecie się z filmu ;-) ).

  


Ściskam i miłego dnia Wam życzę,
Gosia.


1 komentarz:

  1. Przepiękna praca! Z przyjemnością się oglądało tutorial. Zawsze inspirujesz mnie:)

    OdpowiedzUsuń