poniedziałek, 24 sierpnia 2020

Brand Ambassador - Ushii

Cześć!

Dziś pokażę wam kartkę urodzinową - chciałam by była z kwiatami, ale nie chciałam tworzyć takiej typowej delikatnej karteczki... miała być słodka, ale i trochę z pazurem :) Zdecydowałam się zatem na paletę trzech kolorów - różu, bieli i odrobiny czerni, oraz - jak widzicie - użyłam moich kwiatowych wykrojników w ciut nietypowy sposób :)

Hello everyone!
I wanted to create a birthday card with flowers, but not so delicate as usual. Sweet, but a bit spicy, too. So I decided to stick to the pink, white and black palette and I used my dies in not so usual way as you can see :)

Wycięłam kilka kwiatków z wykrojników z zestawu Apple Blossoms / Kwiat Jabłoni i wytuszowałam je Distressami Oxide. Następnie dodałam czarne obrysy markerem Micron. Gotowe kwiatki przykleiłam do tła, które również wytuszowałam tymi samymi tuszami przez maskę. Na koniec dołożyłam jeszcze trochę gałązek z zestawu Winter Leaves oraz napis, i to tyle - nic więcej mojej kartce już nie bylo potrzebne!

I cut out some flowers with the Apple Blossom set and colored them with Distress Oxide Inks. Then I added black contour with a Micron marker. I adhered them to my card panel, which was colored through the stencil with the same inks. I added some branches from the Winter Leaves set and the sentiment - and that was all I needed!


To, czego oczywiście nie widać, to piękny blask mojego tła, pokrytego pastą crystal pearls :)

What you can't see - as always - is the shine of my background, covered with crystal pearls paste :)

Usciski! Hugs!
Ushii

 

Użyte produkty: / Supplies:


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz