sobota, 20 lutego 2021

Dziękuję !
Thank you !

Cześć !
Przyszedł czas pożegnania. Dzisiaj to moja ostatnia praca w ramach DT Rosy Owl, ale z pewnością cuda z naszych wykrojników nie znikną z moich prac - tego możecie być pewni. Jestem Tu dla Was od 2018 roku. Tu stawiałam pierwsze kroki, wszystkiego się uczyłam i za to bardzo chciałam podziękować. Cudownie było dla Was tworzyć i dzielić się z Wami moimi pomysłami. Już za chwilę poznacie twórczość nowych, wspaniałych dziewczyn i jestem pewna, że skradną Wasze serca.
Dziękuję Wam wszystkim ! Do zobaczenia gdzieś tam w sieci ;)

Hey!
It's time to say goodbye. Today this is my last job for DT Rosa Owl, but certainly the miracles from our die-cuts will not disappear from my works - you can be sure of that. I have been here for you since 2018. Here I took my first steps, learned everything and I would like to thank you for that. It was wonderful for you to create and share my ideas with you. In a moment you will get to know the works of new, wonderful girls and I am sure that they will steal your hearts.
Thank you all ! See you somewhere on the web;)









Wykorzystałam: 
I used:




Miłego dnia!
Have a nice day!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz