piątek, 5 lutego 2021

Kartka pop-up na komunię
Pop-up card for communion

 Cześć!

Przygotowałam na dzisiaj kartkę komunijną w formie, która cieszy się u mnie ostatnio dużym powodzeniem. Można tutaj naprawdę poszaleć z warstwami. Po złożeniu kartkę można włożyć do koperty lub pięknie wyeksponować w pudełku z okienkiem.  W mojej pracy wykorzystałam wykrojnik hostii, ramkę GM oraz liście dzikiej róży.

Hey!

I have prepared a communion card for today in the form that has recently been very popular with me. Here you can really go crazy with layers. After folding, the sheet can be put in an envelope or beautifully displayed in a box with a window. In my work, I used a host die, GM frame and rosehip leaves.

 






Użyłam:
I used:
 
IHS Ramka GM
Dzika róża GM
 
Przesyłam uściski
I send hugs
 

 

 

2 komentarze: