czwartek, 25 listopada 2021

Miało być świątecznie, ale nie wyszło :)
It was supposed to be Christmas, but it didn't work out :)

Cześć!

Miałam przygotować na dzisiaj inspirację świąteczną, ponieważ postanowiłam do końca roku skupić się głównie na tej tematyce. Niestety wyszło jak zawsze - plan nie zadziałał :) Przedstawiam Wam zatem urodzinowe pudełko, w którym wykorzystałam świetnie pasujący do okazji napis - Spełnienia Marzeń.
 
Hey!
 
I was supposed to prepare Christmas inspiration for today, because I decided to focus mainly on this subject by the end of the year. Unfortunately, it turned out as always - the plan did not work :) So I present to you a birthday box in which I used the inscription perfectly matching the occasion - Dreams come true.
 



 
Użyłam:
I used:
 
Spełnienia Marzeń
 
Przesyłam uściski,
I send hugs,
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz