wtorek, 9 listopada 2021

Kartka dzwonek
Bell card

Witajcie!

Robicie już kartki na święta?  Ja swoje zaczęłam kleić jakiś czas temu. Chcę, by były gotowe wcześniej i dotarły do bliskich przed Bożym Narodzeniem. Tym razem chyba mi się uda.

Dziś chciałabym pokazać Wam kartkę w kształcie dzwonka, w tradycyjnych bożonarodzeniowych kolorach. Są więc czerwienie, beże i oczywiście zieleń. W kompozycji nie mogło zabraknąć też świątecznych kwiatów, które zrobiłam z foamiranu za pomocą wykrojnika Poinsettia. Obok przykleiłam napis Wesołych świąt, a pod listkami możecie dostrzec paski

Hello everyone!

Are you already making cards for Christmas? I started my cards some time ago. I want them to be ready earlier and reach my loved ones before Christmas. This time I think I can make it. 

Today I would like to show you a bell-shaped card in traditional Christmas colors. So there are reds, beige and of course green. The composition also included winter flowers, which I made from foamiran with the Poisenttia die. I have stuck the inscription Merry Christmas next to it, and you can see stripes under the leaves.






Użyłam/ I used:

    

 
 Miłego dnia!

Have a nice day!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz