czwartek, 5 maja 2022

Kopertówki na Chrzest św.
Envelope cards for Christening

Witajcie!

Na nasze dzisiejsze spotkanie przygotowałam 2 kartki kopertowe na chrzest - wersję różową dla dziewczynki i wersję niebieską dla chłopca.

Samodzielnie wykonałam bazy, które okleiłam papierami scrapowymi i delikatnie ozdobiłam elementami wyciętymi wykrojnikami Rosy Owl. Uwielbiam rameczkę GM, jest niezwykle elegancka, dlatego musiała znaleźć się na moich pracach. Oprócz niej wykorzystałam wykrojnik  Apple Blossoms  do wykonania kwiatów z foamiranu oraz delikatne listki eukaliptusa, które nie przytłaczają pracy.

Hello!

For our today's meeting I prepared 2 christening envelope cards - a pink version for a girl and a blue version for a boy.

I made the bases myself, covered them with scrapbooking papers and delicately decorated them with Rosy Owl dies elements. I love the GM frame, it's very elegant so it had to be on my artwork. I also used the Apple Blossoms die for the foamirane flowers and the delicate eucalyptus leaves which do not overwhelm the work.






Użyłam:

I used:

Pozdrawiam:)

Greetings:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz