wtorek, 24 maja 2022

Komunijna kartka pop-up
Communion pop-up card

Cześć! 

Dzisiaj chciałam pokazać Wam komunijną kartkę pop-up. To forma, która ostatnio bardzo często gości na moim biurku. Jest elegancka, a tworząc kwiatowe kompozycje można popuścić wodze fantazji. Poza wyciętymi grafikami wykorzystałam listki z wykrojników takich jak: listki zimowe, dzika róża, listki tropikalne i eukaliptus. Dodatkowo pudełko ozdobiłam hostią.

Hey! 
 
Today I wanted to show you a communion pop-up card. This is a form that has been on my desk very often recently. It is elegant and you can let your imagination run wild by creating floral arrangements. In addition to the cut-out graphics, I used dies from such dies as: winter leaves, wild rose, tropical leaves and eucalyptus. Additionally, I decorated the box with a host.
 




 
Użyłam:
I used:
 
Winter Leaves 2 Dzika róża GM Listki tropikalne Eukaliptus IHS
 
 
Przesyłam uściski,
I send hugs,
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz