poniedziałek, 20 czerwca 2022

Ślubny kuferek
The Wedding chest

Witajcie!

Sezon ślubny trwa! Do wykonania fajnego opakowania na ślubny prezent wystarczy ładny papier scrapowy i świetne wykrojniki Rosy Owl. Tego właśnie zestawu użyłam, aby zrobić moje pudełko, w którym można umieścić życzenia oraz gotówkę przeznaczoną na prezent dla nowożeńców. Kwiaty z foamiranu wykonałam własnoręcznie i także wycinałam je wykrojnikiem. Dwa rodzaje listków dopełniły kompozycji.
Zapraszam do obejrzenia inspiracji!

Hello!

Wedding season is on! All you need to make a cool wedding gift box is some pretty scrap paper and some great Rosy Owl dies. This is the set I used to make my box where you can put wishes and cash for the gift for the newlyweds. I made the foamiran flowers myself and also cut them out with the die-cutting machine. Two types of leaves completed the composition.
I invite you to see the inspiration!












Użyłam:

I used:


 

 

 Serdecznie pozdrawiam :)

Warm greetings:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz