środa, 22 czerwca 2022

Obiecuję, że to już ostatnia
I promise it's the last one

Cześć! 

Poprzednim postem miałam zakończyć sezon komunijny. Ale chciałam pokazać Wam jeszcze tą jedną, ostatnią kartkę. Wykorzystałam tutaj listki z zimowego zestawu i liście dzikiej róży. Kwiaty wykonałam z foamiranu za pomocą wykrojników Kwiat jabłoni i Kwiatki AC2. A na środku wykrojnik, z którym w sezonie komunijnym się nie rozstaję - hostia.

Hey! 
 
With the previous post, I was supposed to end the communion season. But I wanted to show you this one last card. Here I used leaves from the winter set and wild rose leaves. I made the flowers from foamiran using dies Apple blossom and AC2 flowers. And in the middle a die that I never part with during the communion season - the host.
 




 
Użyłam:
I used:
 
Winter Leaves 2 Dzika róża GM Kwiat jabłoni Kwiatki AC2 IHS
 
Przesyłam uściski,
I send hugs,
 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz