piątek, 9 września 2022

Kartka okolicznościowa
Greeting card

Hej!
Na nasze dzisiejsze spotkanie przygotowałam kartkę okolicznościową w formacie C6. Rzadko po niego sięgam, ale od czasu do czasu trzeba, prawda? Poraz kolejny pragnę Wam pokazać, że świetne wykrojniki Rosy Owl robią robotę i każdy z ich pomocą jest w stanie taką kartkę wykonać. Nie jest tajemnicą, że uwielbiam wszelkiego rodzaju ramki, dlatego tym razem sięgnęłam po ramkę GM, którą przykryłam nieco kołem z falbanką z wykrojnika IHS. Resztę kompozycji uzupełniły napis, klasyczne listki i listki eukaliptusa.
Uniwersalna kartka okolicznościowa jest gotowa!

Hey!
For our meeting today I prepared a greeting card in C6 format. I rarely reach for it, but from time to time you have to, right? Once again I'd like to show you that Rosy Owl's great dies do the work and anyone with their help is able to make such a card. It's no secret that I love all kinds of frames, so this time I reached for the GM frame, which I covered a bit with a circle with a frill from the IHS die. The rest of the composition was completed with the inscription, classic leaves and eucalyptus leaves.
A versatile greeting card is ready!










W pracy wykorzystałam:
I used:




Do zobaczenia!
See you!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz