poniedziałek, 10 października 2022

Kartka okolicznościowa
Greeting card

Witajcie!
Na dzisiaj przygotowałam elegancką kartkę w kobiecych kolorach z dodatkiem czarnych akcentów. Bardzo lubię takie połączenie kolorystyczne. Budowanie kompozycji ułatwiły mi ramka GM oraz pasek z falbanką i pasek tło. Różę wykonałam z pomocą mojego ulubionego kwiatowego wykrojnika - kwiat jabłoni, a do tego liście. Mam nadzieję, że praca się Wam spodoba.

Hello!
For today I prepared an elegant card in feminine colors with black accents. I really like this color combination. The construction of the composition was made easier for me by the GM frame and the frill strip and background strip. I made the rose with the help of my favorite floral die-cut - apple blossom, and topped with leaves.
I hope you will enjoy my work.







Użyłam:
I used:


Pozdrawiam :)
Regards,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz