poniedziałek, 24 października 2022

Kartka na urodziny nastolatka
Teenager's birthday card

 Witajcie!

Nie wiem jak w Waszym przypadku, ale wykonanie kartki dla nastolatka jest dla mnie dużym wyzwaniem. Nie lubię korzystać z motywów bajek czy znanych gier, ale jednocześnie chcę trafić w gust młodego jubilata. Dzisiaj pokusiłam się o kontrastowe i soczyste kolory. Użyłam też wykrojników PASKÓW Z PRZESZYCIAMI  oraz  EGZOTYCZNE LISTKI. Mam nadzieję, że się spodoba!

Hello,

I don't know about you, but making a card for a teenager is a big challenge for me. I don't like using cartoon or popular game themes, but I want to make it to the recipients liking. Today I used contrast and vivid colours. I also used STRIP WITH STITCHES   and  TROPICAL LEAVES dies. I hope the recipient likes it!






Użyłam:

I used:





Wszystkiego dobrego!

All the best!









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz