czwartek, 3 listopada 2022

Album świąteczny
The Christmas album

Cześć!

Nie pamiętam, kiedy ostatnio ozdabiałam jakikolwiek album. Jednak, kiedy otrzymałam nowości wykrojnikowe, a w nich napis album, z idealnie dopasowanym tłem, musiałam go wykorzystać. Kupiłam craftową bazę harmonijkową, powycinałam wianki zimowe, ramkę oraz kilka listków i tak oto powstał on. Świąteczny album z sarenką.

Hi!
I can't remember the last time I decorated any album. However, when I received dies novelties and in them the word "album" (with a perfectly matching background), I had to use it. I bought a craft accordion base, cut out winter garlands, a frame and some leaves, and that's how it was created: a Christmas album with a deer.






Użyłam:
I used:

 

Życzę Wam miłego dnia!
Have a nice day!
Angelika - Angelove scrapki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz