czwartek, 17 listopada 2022

Wesołych Świąt
Merry Christmas

Cześć wszystkim!

Nie da się ukryć, ale szał świąteczny owładnął już media społecznościowe, dlatego nie mogłam się oprzeć i ja chciałam Wam dzisiaj pokazać kartkę wykonaną ręcznie właśnie na tą okazję. Kartka wykonana w delikatnych odcieniach z dominującą bielą jak to w święta oraz śnieżną kulą w centrum. Do przygotowania kartki wykorzystałam papierowe liście jemioły i choinkę oraz wykrojniki Listek dzikiej róży, paprotkę i serwetkę folk.

Hi all,

it is hard to miss that Christmas time has taken over all social media content even though there is still some time until Christmas. For this reason, I could not resist and prepare a handmade card for this occasion as well. The card I designed is in delicate colors with a dominant white one since it is winter holiday as well as snow all in the center.  To create this card, I have used paper leaves of mistletoe, Christmas tree and die cuts such as: wild rose, fern GM and folk doily.





Użyłam:
I used:

 


Pozdrawiam,
Regards,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz