piątek, 21 kwietnia 2023

Ślubny exploding box
Wedding exploding box

 Witajcie!

Serdecznie Was witam w te pierwsze i mam nadzieję, że już tylko słoneczne i ciepłe dni. Taka aura i pora roku zachęca do tworzenia wiosennych prac. Ponieważ czas ślubny nastał, postanowiłam wykonać exploding box z użyciem delikatnych i  pastelowych kolorów. Użyłam wykrojników KWIAT JABŁONI , by za pomocą foamiranu stworzyć wiele kwiatów. Chętnie skorzystałam także z pasków  z przeszyciem oraz mojej ulubionej ramki. Nie mogło zabraknąć roślinnych gałązek z kolekcji WINTER LEAVES 2

Hello!

I warmly welcome you in these first and I hope that lasting sunny and warm days. This aura and season inspires to make spring works. Because wedding season has come, I decided to make an exploding box in delicate and pastel colours. I used APPLE BLOSSOMS  dies, so I could make flowers from foamiran. I used some stripes and my favou rite frame. I wasn't able not to use plant twigs from WINTER LEAVES 2 collection.






Użyłam:

I used:







Miłego dnia!

Have a nice day!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz