środa, 26 stycznia 2022

gościnnaśroda
guestwednesday

 #gościnna środa #guestwednesday

Cześć Kochani,
Czy zima bardzo daje się Wam we znaki? Mi już trochę brakuje wiosny, ciepła i kwiatów. Właśnie dlatego postanowiłam zrobić flower boxa! Nie ukrywam, że od dawna już o takim marzyłam.
Flower box świetnie sprawdzi się zarówno jako ozdoba do domu, ale także oryginalny prezent. Właśnie z myślą o tym drugim umieściłam tam mały topper z życzeniami.

Wszystkie kwiaty wycięłam z foamiranu przy pomocy wykrojnika, zabarwiłam i uformowałam maleńkie różyczki. Dodałam ręcznie wycinane zielone liście i ułożyłam kwiatową kompozycję. Mam nadzieję, że spodoba Wam się mój flower box.

Hello Everyone,
Are you team winter or spring? I can’t wait spring, sun, flowers… so I decided to prepare flower box. Such a box can be stylish home decoration or brilliant idea for birthday gift. I made it especially as a gift so You can see there small topper with best wishes.
All flowers are made from foamiran.
I hope You will enjoy it.





Użyłam:
I used:


 

Pozdrawiam,
Regards,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz