poniedziałek, 17 stycznia 2022

W dniu ślubu
On the wedding day

Witajcie w Nowym Roku!

Nowy rok, nowe uroczystości rodzinne, nowe okazje do wręczenia bliskim własnoręcznie wykonanych kartek. Ja już się cieszę na te chwile!

Mam dziś dla Was ślubną kartkę, w której wykorzystałam małe kwiatki foamiranowe. Zrobiłam je używając wykrojnika AC3. Bardzo lubię te kwiatki, bo robi się je nadzwyczaj szybko, bez ugniatania, wystarczy, by dotknęły gorącego żelazka, a już się pięknie zwijają.

Welcome to the New Year!
A new year, new family celebrations, new opportunities to give loved ones handmade cards. I'm already looking forward to these moments!
Today I have for you a wedding card in which I used small foamiran flowers. I made them using the AC3 dies. I really like these flowers, because they are so quick to make, no kneading, just touch them with a hot iron and they curl up beautifully.







Użyłam:
I used:


Uściski!
Hugs,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz