piątek, 28 stycznia 2022

Listki tropikalne na kartce komunijnej? Czemu nie :)
Tropical leaves on a communion card? Why not :)

Cześć! 

Sezon komunijny zbliża się wielkimi krokami. W zasadzie, to u mnie już zagościł jakiś czas temu. Mam mnóstwo pomysłów na komunijne kartki i z pewnością podzielę się nimi z Wami w najbliższym czasie. Dzisiaj kartka, w której wykorzystałam mix roślinny. Mamy tutaj listki tropikalne, listki dzikiej róży, paproć, a nawet listki z zestawu zimowego. Mimo tej różnorodności wszystko świetnie się ze sobą zgrało.

Hey!
 
The communion season is fast approaching. In fact, he has already visited me some time ago. I have a lot of ideas for communion cards and I will certainly share them with you in the near future. Today a card in which I used a plant mix. Here we have tropical leaves, wild rose leaves, ferns and even leaves from the winter set. Despite this diversity, everything worked out great.





Użyłam:
I used:
 
Listki tropikalne Dzika róża GM Paprotka GM Winter Leaves 2
 
Przesyłam uściski,
I send hugs,
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz