wtorek, 4 stycznia 2022

Zimowa kartka urodzinowa
Winter birthday card

Witajcie!
Dziś chciałabym Wam pokazać kartkę urodzinową. Zrobiłam ją w zimowym klimacie. Wykorzystałam wykrojnik serwetkę folk, która pięknie pasowała się w zimową kompozycję. Dodałam też napis Spełnienia marzeń, by dopełnić całość.

Hello!
Today I would like to show you a birthday card. I made it in a winter climate. I used a folk napkin die, which perfectly matched the winter composition. I also added the words Spełnienia marzeń to complete the whole.





Użyłam:
I used:

    

To moja pierwsza inspiracja dla Rosy Owl w Nowym 2022 Roku, dlatego chciałabym życzyć Wam wspaniałego i wyjątkowego roku, niech zaskakuje Was pozytywnie i będzie zdrowy, pełny pięknych, twórczych chwil. Życzę Wam kochani nieustającej weny.

This is my first inspiration for Rosy Owl in the New 2022, so I would like to wish you a wonderful and special year, let it surprise you positively and be healthy, full of beautiful, creative moments. I wish you, beloved, constant inspiration.

Miłego dnia!
Have a nice day!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz