piątek, 15 września 2017

Lady E & Marta
Cross Promo z Chameleon Pens
Friend Friday with Chameleon Pens



Witajcie w kolejnej odsłonie cross promo z markerami Chameleon
Mamy nadzieję, że podobały Wam się nasze poprzednie inspiracje! 
Pisaki Chameleon charakteryzują się przede wszystkim tym,
że można dzięki nim uzyskać piękny efekt cieniowania jednym kolorem.

Welcome to another part of the friend Friday with Chameleon Pens.
We hope you enjoyed our last inspirations :)
Chameleon pens are very unique pens which allow you to create 
beautiful blend from light to dark in one color.

 
Lady E - Ja zrobiłam kartkę z foamiranowymi kwiatami,
które pokolorowałam pisakami z 'niebieskiego zestawu' :)

Lady E - I've made a card with foamiran flowers coloured with pens from 'blue set'


Napis także kolorowany markerami, wybrałam dwa kolory - BG3 i BL4

I have used 2 colors to color the sentiment - BG3 i BL4




Użyłam wielu wykrojników Rosy Owl - Heart Flowers, Listek Wodny, Listki Róży

I've used many Rosy Owl dies - Heart Flowers, Water Leaves, Rose Leaves


Tekturową rozetkę także pomalowałam markerem Chameleon :)

Chipboard doily also was coloured with Chameleon pen :)



Marta - Kocham! Kocham! Kocham! Te pisaki są rewelacyjne! 
Dawno nie kolorowałam i myślałam, że będzie mi trudno nauczyć się pracować z Chameleonami
Bardzo się zdziwiłam. Te pisaki są rewelacyjne! Cieniowanie nigdy nie było prostsze. 

Marta - I love love love those pens! Chameleons are great!
I haven't done any colouring for a while and was a bit worried that it will no go well!
I was surprised how easy is to work with Chameleons and achieve amazing shading while using one pen :)


Zrobiłam kartkę w stylu clean&simple, pokolorowałam obrazek 
Mogę całą sobą polecić pisaki Chameleon wszystkim kochającym kolorowanie :) 

I've made a card in clean and simple style, coloured the image, background of sentiment 
I highly recommend Chameleon Pens to all who love colouring :)



Zapraszamy Was do odwiedzenia bloga Chameleon gdzie zobaczycie kolejne piękne prace!

Please visit the Chameleon blog where you can see more beautiful projects!

Dziękujemy!
Thank you!

4 komentarze: