piątek, 29 września 2017

Simple foamiran flowers tutorial - Friend Friday with Rosy Owl and Chameleon Pens

Witajcie :) Dziś chcę Wam pokazać jak w prosty sposób zrobić efektowne kwiatki z foamiranu. Do ich zrobienia wykorzystałam wykrojniki Rosy Owl Heart Flowers i Kwiatki AC3. Pokolorowałam je markerami Chameleon co daje wspaniały efekt rozmytych paseczków na płatkach. W markerach Chameleon się zakochałam, żadne ze znanych mi markerów nie dają tyle możliwości ich wykorzystania a cieniowanie odbitek stempekowych nigdy nie było tak proste <3
Hi :) Today I'd love to show you how easily you can make pretty foamiran flowers. I've used Rosy Owl dies - Heart Flowers and Flowers AC3. I have coloured foamiran with Chameleon Pens and I really like the effect. I fall in love with Chameleon Pens as none of the markers I know gave me so many possibilities, coloriung and blending was never so easy <3



Na przygotowanym filmiku krok po kroku przedstawiam proces tworzenia kwiatków. Zapraszam też do subskrypcji kanału Rosy Owl na YouTube.
step by step tutorial how to make simple foamiran flowers. Please subscribe my YouTube channel if you like it.


Do zrobienia kwiatków użyłam:
Supplies for foamiran flowers making:
    




Zapraszamy na blog Chameleon gdzie zobaczycie kolejne piękne prace!
Please visit Chameleon Pens blog where you can see more beautiful works!

Miłego dnia!
Have a nice day :)

5 komentarzy: