poniedziałek, 10 września 2018

Boże Narodzenie we wrześniu...

Witajcie kochani :) 
Od dziś, dwa razy w miesiacu będę starała się Was zainspirować i pokazać jak wiele pięknych projektów może powstać przy użyciu wykrojników Rosy Owl.

Hello everyone :) 
From now on, twice a month I will inspire you and show how many beautiful projects can be made using Rosy Owl dies

W pierwszym poście postanowiłam ozdobić dla Was pudełeczko. Moja znajoma kupiła piękne kolczyki jako prezent bożonarodzeniowy dla swojej mamy. Potrzebowała tylko wyjatkowego opakowania. Pudełka sklepowe sa ładne, ale nudne.

I decided that my first post for you would be to create a Christmas gift box. One of my friends bought some stunning earrings for her mum, but she needed something special to put them in. Don’t get me wrong, jewellery gift boxes are nice, but often boring. 


Jako bazę użyłam małe pudełko w kolorze kraft i w pierwszej kolejności udekorowałam je gaza. Do wycięcia foamiranowych elementów poinsecji użylam nowych wykrojników w ofercie Rosy Owl - Flowers AC5 i pokolorowałam je pastelami olejnymi. Po nadaniu kształtu płatkom i listkom, pręciki pokryłam klejem i duża ilościa brokatu, a następnie posklejałam wszystkie elementy.

As a base, I used a small plain kraft box which I decorated with cheesecloth. I cut out my poinsettia foamiran elements using Flowers AC5 and coloured them with oil pastels. After shaping them, I put some glue on my stamens and covered them with glitter - lots of it and then glued my poinsettia elements together. 


By dodać obiętości, użyłam światecznych elementów z zestawu Winter Leaves, a brokatu, najmniejszych art stones i najbardziej delikatnego pyłu śnieżnego jaki w życiu widziałam... żeby moje pudełko wygladało jeszcze bardziej światecznie i "bogato" ;)  

To add more dimension to my project, I cut out more Christmas elements using the Winter Leaves set. To make my box more christmasy, I added some glitter here and there, art stones, white acrylic paint splashes and the most delicate and real looking snow dust I have ever seen. 


Wisienka na torcie był napis Magicznych Świat z zestawu Wesołych, Radosnych, Magicznych Świat. Zdecydowałam się na kolor czarny, ponieważ ładnie kontrastuje z reszta projektu.

To finish my project, I used the Merry Christmas Set. I decided my greeting words would be black to give a beautiful contrast to the rest of my project. 


Dziękuję kochani za poświęcony mi czas. Mam nadzieję, ze mój projekt się Wam podoba i że zobaczymy się ponownie. 


Thank you so much for your time! I hope you like my design and see you soon.

Użyłam / I used:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz