piątek, 7 września 2018

Podziękowania dla przyjaciółki
Thanks for friend

Witam wszystkich po raz pierwszy na blogu! Dziś wykonałam kartkę z podziękowaniami dla przyjaciółki. Udekorowałam ją kwiatami z foamiranu, do których użyłam wykrojników HYDRANGEAS oraz AC4. Kwiaty wykonałam z białego foamiranu i pokolorowałam pastelami olejnymi. Na środku kartki umieściłam błyszczący shaker ozdobiony wiankiem z wykrojnika WREATH MG1 oraz ślicznymi LISTKAMI TROPIKALNYMI.

Hello everyone!
Welcome to this blog for the first time! Today I made a card with thanks for my friend. It`s decorated with foamiran flowers. To made them I used cutting dies HYDRANGEAS and AC4. The flowers are made of white foam. I colored them with oil pastels. In the middle of the card there is a shiny shaker which is decorated with WREATH MG1 and beatiful TROPICAL LEAVES.






Użyłam:
I used:



Dziękuję!
Miłego dnia!

Thank you!
Have a nice day!


4 komentarze: