sobota, 15 września 2018

Brand Ambassador - Ushii

Hej,
Tu Ushii - i na wstępie chciałabym się Wam pochwalić, że zostałam Brand Ambassadorem marki Rosy Owl! Yay! Dziś muszę zatem pokazać Wam coś, co odzwierciedla moją radość, coś równie radosnego :) Np taki oto topper z urodzinowego ciasta - choć przygotowałam go kilka tygodni temu, a lato powoli zbliża się ku końcowi, to myślę, że taki topperek to nadal bardzo fajna propozycja na urodzinową dekorację :)

Hi,
Ushii here, and first of all, I'm proud to say that I became Brand Ambassador! Yay!
So today I want to show you something as happy, as I am - a birthday cake topper. I prepared it a few weeks ago - althought the summer is ending soon, I think it's still a nice b-day idea :)



Oczywiście użyłam nowych listków od Rosy Owl z zestawu LISTKI TROPIKALNE - są naprawdę super, zwłaszcza te zakręcone!

I used new leaves from Rosy Owl - TROPICAL LEAVES , of course - they are really amazing dies, especially these curly ones... I love them!




Tak dokładniej, to przygotowałam trochę więcej dekoracji, np na drinki, ale... jak widzicie zdążyłam cyknąć tylko ten topper :)
Nic się jednak nie martwcie, bo mam dla Was coś jeszcze. Tym razem użyłam jednego ze starszych zestawów wykrojników od Rosy Owl - SOWA/KOT . Bardzo go lubię i wycięłam nim niejedna sówkę z papieru czy filcu. Tutaj na przykład znajdziecie moją filcową sówkę: http://rosyowl.blogspot.com/2016/12/swiateczna-sowka.html - a ponieważ moja córka, której bardzo się ona podobała, jest obecnie w grupie "Mądre Sowy", pomyślałam, że byłoby fajnie przygotować podobne sówkowe zakładki dla wszystkich jej kolegów z grupy :) 

Actually, I prepared a cake decoration and some drinks' decorations, and so on, as well. But as you see, I was able to take a few shoots of this topper only, there was no time to take more photos :D
But no worries, I have something else for you, this time I used one of the older Rosy Owl's sets - OWL/CAT. I really like this set and I cut out many owls with it, from felt and from paper... Here you can find my owl from felt: http://rosyowl.blogspot.com/2016/12/swiateczna-sowka.html - and as my daughter liked it a lot, and now her class is called "Wise Owls" I thought it would be nice to prepare quite similar owlish bookmarks for all her classmates :) 




Oczywiście, wszystkich Wam tu teraz nie pokażę, ale każda jest troszkę inna, dwóch identycznych nie znajdziecie :)

Of course, I can't show you all of them here, but every one looks a bit different, you won't find two identical ones :)





Mam nadzieję, że Wam się podobają?

Hope you like it :)

Użyłam:/ I used: 

http://rosyowl.com/index.php?id_product=92&controller=product&id_lang=2 http://rosyowl.com/index.php?id_product=44&controller=product&id_lang=1

Dzięki za odwiedziny!
Ushii

Thanks for stopping by! Greetings,
Ushii


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz