piątek, 4 grudnia 2020

Świąteczne ozdoby
Christmas decorations

 

Cześć!

Rok temu stałam się posiadaczką plastrów drzewa. Bardzo cieszyłam się z zakupu, jednak nie wiedzieć czemu przeleżały cały ten czas w pudełku. Dzisiaj postanowiłam je ozdobić i wykorzystać jako świąteczne dekoracje.
W mojej pracy wykorzystałam wianek, wianek zimowy, gwiazdki z zestawu choinek oraz listki z zestawu zimowego.

Hey!

A year ago, I became the owner of the tree slices. I was very happy with my purchase, but I don't know why they were in the box all this time. Today I decided to decorate them and use them as Christmas decorations.
In my work I used a wreath, a winter wreath, stars from the Christmas tree set and leaves from the winter set.

 






Użyłam:
I used:
 
Wianek zimowy Wreath MG1 Choinki Winter Leaves

 

Przesyłam uściski
I send hugs
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz