wtorek, 22 grudnia 2020

Brand Ambassador - Ushii

HO HO HO!

Dziś mam dla was dwie świąteczne kartki... i mega niespodziankę!!! Ale o niej za chwilę :)
W pierwszej użyłam przesłodkiego stempelka reniferka (a raczej jelonka, ale nie bądźmy drobiazgowi :)  i wianka z zestawu Wianek Zimowy. Dodałam napis Magicznych Świąt z zestawów "Magicznych Spokojnych Rodzinnych" i "Radosnych Wesołych Świąt" i już!

Today I'd like to show you my two Christmas cards!
The first one I created with a cute reindeer stamp and a wreath from the Winter Wreath set. I added the sentiment Magicznych Świąt from Magicznych Spokojnych Rodzinnych and Radosnych Wesołych Świąt sets and that's it!
 

 
 
W tej za to kartce wykorzystałam moje ulubione gałązki z zestawu Winter Leaves - myślę, że dodają do prac odrobiny, hmm, magii :)

In this card I used my favorite branches from the Winter Leaves set - I think they always add something special and magical to my cards...



Obie te prace możecie też zobaczyć w najnowszym filmie na moim kanale YouTube, zapraszam serdecznie! A zapraszam tym bardziej, że na końcu filmu mam też niesamowitą niespodziankę dla moich subskrybentów! Świąteczną zabawę z fantastycznymi nagrodami, w postaci wykrojników Rosy Owl właśnie :) I zamierzam nimi obdarować aż trzy osoby!!! To jak, zajrzycie do mnie? Wystarczy kliknąć w obrazek poniżej... a w opisie filmu znajdziecie wszystkie zasady udziału (bardzo proste!) w zabawie :) Powodzenia i zapraszam raz jeszcze!

You can see both these cards also on my video :) Plus I have a big giveaway for my subscribers on my YouTube channel (for Polish customers only, sorry)!


A na koniec - chciałabym wam życzyć spokojnych i zdrowych Świąt! Do siego roku!
Merry Christmas!!
 
Ushii



Wykorzystane materiały: / Supplies:
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz