piątek, 18 grudnia 2020

Po prostu Wesołych Świąt
Just Merry Christmas

Cześć!

To mój ostatni wpis w tym roku - "widzimy" się ponownie w styczniu. Z tej okazji chciałam życzyć Wam wszystkim Wesołych Świąt i Sczęśliwego Nowego Roku - oby był lepszy i mniej zwariowany od obecnego. Przygotowałam dla Was dzisiaj bardzo prostą, a zarazem elegancką kartkę. Wykorzystałam wykrojnik serwetki folkowej oraz ramkę - nowość w sówkowym sklepie - polecam, bo jest rewelacyjna.

Hey!

This is my last post this year - "see" you again in January. On this occasion, I would like to wish you all a Merry Christmas and a Happy New Year - may it be better and less crazy than this one. Today I have prepared a very simple and elegant card for you. I used a folk napkin die and a frame - new in the owl shop - I recommend it because it is amazing.

 




Użyłam:
I used:
 
 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz