środa, 7 kwietnia 2021

gościnnaśroda
guestwednesday

Dzień dobry Kochani,
Z przyjemnością prezentuję Wam moją pierwszą gościnną inspirację. Wielkanoc minęła, więc zaczynamy sezon ślubny. Przygotowałam dla Was kartkę ślubną w różowo-srebrnej kolorystyce. Użyłam wykrojniki ramkę i napis „Mąż&Żona”, dodałam kwiaty z foamiranu, a w samym środku umieściłam zembossowaną tekturkę z młodą parą.
Mam nadzieję, że Wam się spodoba.

Hello Everyone,
I’m really excited to show you my first inspiration as a guest designer. Easter is already over, so it means the wedding season is beggining. I made this wedding card with frame die cut and with "Mąż&Żona" die cut. I added foamiran flowers and in the center of the card I placed embossed chipboard with groom and wife. I hope that you like it!






Użyłam:
I used:

 

Pozdrawiam,
Regards,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz