poniedziałek, 19 kwietnia 2021

Komunia w zieleniach
Communion in greens

Cześć!

Zawsze wzbraniałam się przed bardziej wyrazistymi kolorami. W moich pracach królowały głównie pastele. Ale ludzie się zmieniają :) Kartka, którą zrobiłam na komunię, pełna jest soczystej zieleni i wyciętych z papieru liści, a z nimi idealnie skomponowały się listki dzikiej róży z naszego wykrojnika. Wykorzystałam je zarówno na kartce, jak i na pudełku. Jednym z elementów na kartce jest również folkowa serwetka, którą przemycam niemalże do każdego projektu. Na pudełku wykorzystałam hostię, która dopełnia całości.

Hey!

I've always avoided more expressive colors. My works were dominated mainly by pastels. But people change :) The card that I made for Holy Communion is full of juicy green and leaves cut out of paper, and with them the leaves of wild rose from our die-cut perfectly composed. I used them both on a card and on a box. One of the elements on the card is also a folk napkin, which I smuggle into almost every project. On the box, I used a host that completes the whole.








 Użyłam:
I used:
 
Dzika róża GM Serwetka Folk IHS
 
Przesyłam uściski,
I send hugs,
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz