sobota, 5 czerwca 2021

Moc życzeń
A lot of wishes

Cześć!

Przygotowałam na dzisiaj kartkę urodzinową dla młodej dziewczyny. Nie mogło na niej oczywiście zabraknąć folkowej serwetki i chociaż mało ją widać, to jest zdecydowanie uzupełnieniem kompozycji. W centralnej części kartki umieściłam ręcznie robiony kwiat, który powstał przy pomocy wykrojnika Kwiat jabłoni. Dodałam do tego listki dzikiej róży i listki eukaliptusa. Całości dopełnia napis "Moc życzeń" naklejony na pasku z przeszyciami.

Hey!

I prepared a birthday card for a young girl for today. Of course, it could not be complete without a folk napkin and although it is hardly visible, it definitely complements the composition. In the central part of the card, I placed a hand-made flower, which was made with the Apple blossom die. I added the leaves of wild rose and eucalyptus leaves. The whole is completed with the inscription "A lot of wishes" on the strip with stitches.




Użyłam:
I used:
 
Serwetka Folk Kwiat jabłoni Dzika róża GM

Eukaliptus Moc Życzeń - pasek - wersja A Pasek - z przeszyciami
 
Przesyłam uściski,
I send hugs,
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz