piątek, 25 czerwca 2021

Opakowanie na ptasie mleczko
The candy box

Witajcie!

Dziś mamy zakończenie roku szkolnego. Nasze pociechy po ciężkim ostatnim roku mają w końcu upragnione wakacje. Za trud włożony w nauczanie naszych dzieci należą się również podziękowania nauczycielom. Przygotowałam więc na tą okazję opakowanie na ptasie mleczko. Ozdobiłam je papierami w klimacie łąki. By wszystko do siebie pasowało, zrobiłam własnoręcznie kwiaty. Maki powstały z wykrojnika Heart Flowers. Dwa inne w kompozycji wycięłam za pomocą wykrojników Kwiat jabłoni i Kwiatki AC3. Pod napisem umieściłam folkową serwetkę. Pudełko zapina się na magnesy. W środku oczywiście umieściłam życzenia. Kwiaty zrobione ręcznie świetnie pasują do tych z papieru i wzbogaciły kompozycję, a serwetka wpasowuje się idealnie w klimat ozdobionego wieczka opakowania. 

 Hello everyone !

Today is the end of the school year. After a hard last year, our kids finally have a holiday. The effort put into teaching our children is also due to the thanks to the teachers. So I prepared a package for the sweets for this occasion. I decorated them with papers in the atmosphere of a meadow. To make everything fit together, I made flowers myself. The poppies were made of the Heart Flowers die. Two others in the composition have been cut out with the use of the Apple Blossom and AC3 Flowers dies. I placed a folk napkin under the inscription. The box is fastened with magnets. Inside, of course, I write wishes. Hand-made flowers fit perfectly with those made of paper and enrich the composition, and the napkin fits perfectly into the atmosphere of the decorated top of the package.

 




Użyłam:
I used:

     
  
     

 
Miłego dnia! 
 Have a nice day!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz