piątek, 20 sierpnia 2021

Skrzynia na skarby
Treasure box

Cześć!
Na dzisiejszą inspirację przygotowałam skrzynię skarbów. Nie jest ona bardzo bogato zdobiona, no ale wiadomo - będzie często użytkowana. Jednak jako że jest to skrzynia dla dziewczynek, nie mogło zabraknąć na niej kwiatów. Oprócz gotowych, które można kupić w sklepach scrapowych, zrobiłam też kilka swoich, wykorzystując wykrojnik dzikiej róży. Jako dopełnienie całości użyłam klasycznych listków.
 
Hey! 
I have prepared a treasure box for today's inspiration. It is not very richly decorated, but you know - it will be used often. However, as it is a box for girls, flowers could not be missing. In addition to ready-made ones, which can be bought in scrap stores, I also made some of my own using a wild rose die. As a complement to the whole, I used classic leaves.
 
 





Użyłam:
I used:
 
Dzika róża GM Classic Leaf
 
Przesyłam uściski,
I send hugs,

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz