środa, 1 grudnia 2021

gościnnaśroda
guestwednesday

 #gościnna środa #guestwednesday

Przygotowałam dzisiaj karteczkę z zimowym krajobrazem. Tworząc ją myślałam już o śniegu i mroźnych dniach. Użyłam wianka i serwetki Folk oraz różnych gałązek z zestawu zimowych listków. Kwiaty wycięłam wykrojnikiem Kwiat jabłoni i posypałam błyszczącymi płatkami. U góry znalazły też swoje miejsce gwiazdki z zestawu Choinki.

Today I have prepared a card with a winter landscape. While creating it, I already thought about snow and frosty days. I used a winter wreath, folk napkin and various twigs from a set of winter leaves. I cut the flowers with a die Apple blossom and sprinkled with shiny petals. At the top, there are also stars from the Christmas trees set.





Użyłam:
I used:


 

 

Pozdrawiam,
Regards,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz