czwartek, 23 grudnia 2021

Świąteczny lizak
Christmas candy cane

Witajcie!
Dzisiaj przygotowałam świąteczną dekorację. Lizaki świąteczne z MDF pomalowałam, a następnie ozdobiłam kwiatami, które wycięłam z wykrojnika KWIAT JABŁONI. Pomyślałam, że zielone kwiaty będą pięknie pasowały do biało - czerwonych lizaków, bo to jest właśnie świąteczna kolorystyka. Zauważcie, że te kwiatowe wykrojniki doskonale pasują do prac na różne uroczystości od urodzin po świąteczne prace.

Hello!
I've made a Christmas decoration today. I painted candy canes made of MDF and then I decorated them with flowers, which I cut out using APPLE BLOSSOMS dies. I thought, that green flowers would be suitable for white and red candy canes, because these are Christmas colors. Notice, that these flower dies fit perfectly for occasions like birthdays or different holiday works.







Użyłam:
I used:


Miłego dnia i wesołych Świąt!
Have a nice day and Merry Christmas!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz